mor? Selvmordstanker! (2)

brevkassespørgsmål

mor? Selvmordstanker! (2)

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej, det er mig igen,
jeg har fået en rigtig dum start på sommerferien,
det hele startet da min storesøster og mor begyndte at skændes om mig og penge, det var ikke særlig rart men jeg kunne jo ikke gøre noget!
og der begyndte jeg at få selvmords tanker og nu har jeg gået med det i 5 dage(24/7 jeg drømmer nu også om det), jeg ved ikke hvor lang tid jeg kan holde det ud, jeg føler at der ikke er nogen der kan eller vil hjælpe mig, ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg er bange for at jeg snart kommer så langt ud at jeg ikke kan komme tilbage igen.

ved ikke om du kan svare på denne besked men håber på at du kan

Svar:

Hej med dig

Det er ikke for dig hele tiden at have selvmordstanker - sådan skal det ikke være. Det er meget VIGTIGT at du får snakket med nogen om det!

Du fortæller, at du ikke føler at nogen vil hjælpe dig. Jeg vil derfor anbefale dig at logge på Chatrådgivningen, hvor du kan chatte med en rådgiver. Sammen kan I forsøge at finde frem til, hvem du kan snakke med.

Chatrådgivningen har åbent tirsdag kl. 15 - 19, onsdag kl. 15 - 19 og torsdag kl. 15 -19.

De varmeste hilsner
Marianne