Mit liv..
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Undskyld kan ikke fortælle det.. Har brug for nogen til at snakke med mig om det hele.. Det er svært at blive ved med at holde facaden.. Kan desværre ikke fortælle helt præcist det hele, men har brug for en mulighed.. Kan ikke leve sådan her mere.. Undskyld.. :'(

Svar:
Hej Anonym
At fortælle om de tanker, følelser og problemer der fylder i livet er nok noget af det sværeste overhovedet. Derfor behøver du heller ikke undskylde. Det er svært og jeg synes du er modig og sej at du giver det en chance ved at skrive her i brevkassen, om at du har brug for nogen at snakke med.
Nogle gange bliver tingene bare så store og uoverskuelige at de fylder for meget indeni, og så er det vigtigt at dele det med nogen der kan hjælpe med at få styr på alle tankerne.
Hvis du har svært ved at skulle fortælle om det der fylder for dig og måske endda har svært ved at overskue hvor du skal starte og hvordan du skal få tingene sagt synes jeg du skal kigge forbi vores chatrådgivning. Her sidder der voksne rådgivere som du kan snakke med om hvad som helst. Der er ikke noget der for for stort eller for småt, og du kan chatte i det tempo der passer dig bedst.
Rådgiverne der sidder i chatten ved godt hvor svært det kan være og de er vandt til at snakke med unge som har brug for hjælp til at sætte ord på hvad det hele handler om.
I chatten er du helt anonym, og du kan fortælle så meget eller så lidt som du har lyst til. Det er dig der bestemmer hvad i skal snakke om. Der er åbent man-tors kl 14-19 og fre kl. 13-16.
DeBedsteHilsner
Niels-Christian