mistet min kæreste

brevkassespørgsmål

mistet min kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym

hej jeg har lige mistet min kæreste vi har kun været sammen i snart en måned men han slog op fordi han begyndte at elske sin x jeg kan ikke glemme ham og er ved flere gange at begå selvmord! jeg kan ikke leve uden ham ! hvad skal jeg gøre ? har prøvet alt og vis jeg ikke snart finder på noget begår jeg selvmord

Svar:

Hej
Det er desværre sådan med kærlighed at man i løbet af sit liv oplever at blive såret. Det er rigtig hårdt og jeg kan høre du var meget glad for din kæreste, og synes det er meget svært nu. Det kan jeg godt forstå og det er en svær tid at komme igennem.

Heldigvis er det sådan, at du igen vil opleve at blive forelsket, at elske og at en person også elsker dig. Man behøver ikke at lede efter en ny kærlighed med samme. Man skal give sig tid til at komme over sit brud. Men når du er klar vil du igen opleve hvor dejligt det er.

Et selvmord vil ikke løse dine problemer. Det vil betyde at du ikke igen vil opleve at være i et forhold med en fyr som gør dig glad. Og jeg tror helt bestemt, at du på et tidspunkt vil møde en ny, som du vil blive glad for og have det godt sammen med.

Det der kan være svært og som du må gøre, er at lade dig selv glemme din ekskæreste. Det er et enormt svært skridt, men du må sige til dig selv at
du vil glemme ham og dine følelser for ham. Hvis han er gået tilbage til sin eks er han ikke god nok til dig. Du fortjener en der elsker dig!

Jeg ønsker dig det bedste.
Denise