Mistænklige ar of blå mærker.

brevkassespørgsmål

Mistænklige ar of blå mærker.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej hvem end der svare. Jeg heder Camilla og har en kæreste der er dejlig og fantastisk. Han er så sød og sjov og klog og (for os piger) han har en krop der siger spar 2 og han er ifølge mig et smukt menneske og og jeg elsker ham og han fulender mig! Men her forleden sov jeg sammen med min kæreste og da han smed på et tidspunkt sin t-shirt og det var fint nok som jeg sagde han er en dejlig krop men på et ttidspunkt vågnede ejg og så han sad op med rygen til mig. På hans ryg så jeg nogle lange grimme ar og en masse blå mærker og da jeg rørte dem for han op fordi det gjorde virkelig ondt på ham men siden da jeg spurgte ham hvor han fik dem fra sagde han at det skulle ejg ikke bekymre mig om. Hvad skal jeg gøre jeg er bekymret for ham og for at han bliver muligvis slået af sine forældre men selv det syntes jeg virker mærkeligt fordi han er altså 197 cm høj. Hvad skal jeg gøre?!?!?! Hilsen den bekymrede kæreste.

Svar:

Hej Camilla.

Jeg kan godt forstå, du er bekymret over uforklarlige ar og blå mærker på din kæreste. Du kan naturligvis ikke tvinge ham til at fortælle dig, hvor de stammer fra, men hvis du fortæller ham, at du er oprigtig bekymret, tror du så, han vil åbne sig om det?

Du skriver ikke, hvor gammel din kæreste er, så jeg går ud fra, han er på nogenlunde din alder? Og ja, så kunne det jo godt være forældre, der banker ham. Men det kunne lige så godt være nogen andre.
Kan det tænkes, han er blevet overfaldet? Eller at han er blevet banket af nogen, han kender, og som han ikke tør melde til politiet? Det kan måske også være noget manddoms-prøve-halløj ligesom i "Jack Ass" og den slags, hvor drenge konkurrerer om, hvem der kan holde til mest smerte?
Din beskrivelse lyder altså alvorlig nok til, du skal insistere på, at han fortæller dig, hvad det handler om. Det er ikke rimeligt, du skal gå og gøre dig alle mulige bekymringer. Det er muligt, han ikke vil fortælle det, fordi han vil beskytte dig mod en ubehagelig viden. Men hvis han er rodet ind i et eller andet, der kan give ham den slags skader, så har du krav på at vide det.
Jeg synes virkelig, du skal bede ham meget indtrængende om en forklaring! Håber, han vil svare dig

Hilsen Lotte