Mine følelser for ham - 2

brevkassespørgsmål

Mine følelser for ham - 2

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 12 år 2 uger siden

Hej igen. Det er mig som skrev "Mine følelser for ham" Du (Heidi) skriver at jeg skal finde ud af om han (J) har følelser for S. Jeg har spurgt ham (over sms) om en skala fra 1-10 om hvor meget han elsker S. Han svarede 10. Problemet er at jeg hellere vil snakke med ham face to face, da det er nemmere at "tyde" folk face to face. Han har seriøst nogle skrækkelige humør skiftninger. Jeg ved godt at det hører med til at være teenager, men... Den ene da er jeg super sød, og dejlig, og den næste da svarer han ikke. Jeg ved ikke om det er fordi han har nogle at de overvejelser som jeg også har... Altså om han virkelig vil noget med S. Jeg har for et stykke tid siden snakket med en af mine veninder (DN), uden at fortælle at jeg er blevet vild med J. DN sagde, at hun tror at J har S for at have sex. Selvfølgelig kan jeg ikke vide om det er sådan han har det. Dsv. er han blevet smidt ud af klubben, men grunden at der ikke var "plads" til ham. Det er virkelig lang tid siden at jeg sidst har set ham. Og jeg syntes at jeg savner ham. Det er bare super svært at "se" ham med S. (Har ikke set ham, men hvis jeg kigger på facebook) Siden at jeg skrev første gang, der blev vi uvenner på en måde. Vi skrev lidt sammen på facebook. Han virkede lidt nede, da der ingen glade smileyer var. Jeg spurgte om der var noget galt, hvortil han svarede måske. Jeg spurgte om han ville snakke om det, og han svarede nej. Jeg spurgte så om han bare ville snakke noget small talk. Du ved om fast og løst. Da han ikke svarede, så ringede jeg til ham. Jeg er sikker på at han trykkede afvis. Jeg spurgte (på facebook) hvorfor han ikke svarede når jeg ringede. Han skrev at han ikke svarede fordi han ikke gad at tale med mig. Jeg skrev så(ord ret): "Du gider ikke snakke fint... Det er bare irriterende at du ikke svarer mig overhovedet. Forstå nu at jeg ikke hader dig. Jeg savner dig! <3" Han endte med at skrive til mig på mobil at han var lidt nede, og undskyld for at det kom til at gå udover mig. Det er skam også fint nok, men jeg gider ikke føle mig som en som han kan "sno om sin lillefinger" Og hvis du lytter til Rasmus Seebach's "Falder" Det er sådan at jeg føler at det er. Håber at i har tid til at svare :)

Svar:

Hej igen

Det lyder rigtig forvirrende at han skifter humør på den måde hele tiden.. og kan godt forstå at du savner ham, når du ikke rigtig har set ham i et stykke tid..

Men selvom jeg sagtens kan forstå, at det er svært, når nu du er så glad for ham, så er jeg også nødt til at sige at når han faktisk har svaret dig, at han elsker S på 10 ud 10, så må det betyde at han lige nu er rigtig glad for hende – og gerne vil være sammen med hende. Det betyder selvfølgelig ikke, at han ikke har følelser for dig, men alligevel så lyder det til at han lige nu vælger at blive ved med at være kærester med S..

Hvis det er rigtigt, at J kun er sammen med S for at få sex, så må jeg indrømme jeg ikke kan lade være med at tænke hvilken type fyr så han er. Vil du virkelig være kæreste med en, som kun er kærester med en pige pga. sex? Tænk hvis han nu gjorde det samme mod dig?

Jeg kan godt forstå, at du ikke gider at være en han kan sno om sin lillefinger - du fortjener også bedre! Jeg tænker du har to muligheder:

1. Du kan prøve at ”lægge ham lidt på køl” - altså lade være med at kontakte ham i et stykke tid.. Hvis han er i tvivl om sine følelser i det hele, har han sikkert også brug for lidt tænketid.. Hvis han ikke kontakter dig, så er det fordi han virkelig vil være sammen med S. Hører du fra ham, kan du sige at du har brug for, at vide om I er venner eller mere..

2. Du kan også konfrontere ham helt ærligt med det samme, og høre hvad han vil med dig, om du bare er en ven eller mere, fordi du er lidt i tvivl fordi han sender så forskellige signaler..

Jeg synes i hvert fald ikke at det er fair, at du skal være der som en sød pige han kan flirte med, når han lige gider, og ikke er sammen med kæresten – jeg synes du fortjener en fyr, som behandler dig meget bedre..

Jeg håber du vil overveje hvad jeg skriver, selvom jeg godt ved at det er svært. Og husk, ender det med ikke at blive jer to, så er der heldigvis masser af andre søde fyre derude :)

Mange tanker fra Heidi