Min psykiatri læge og hans trusler med mere
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
han gjore mig syg og fik mig til at bløde blod. han gav mig piller med trusler og tog mig... mit liv er slut og selvmord er min vej nu...

Svar:
Hej med dig...
Jeg har slettet det navn du bruger på din psykriater, fordi du må ikke udlevere folk med navn her i brevkassen.
Som jeg forstår det du har skrevet, så er du blevet udsat for et seksuelt overgreb og truet af din psykriater. Jeg kan også se at du har skrevet det samme i andre brevkasser og derfor vil jeg nøjes med at besvare det her og slette de andre.
Det lyder rigtig voldsomt og jeg kan godt forstå du synes det er meget svært. Du tænker på selvmord fordi det er så svært og jeg kan forestille mig at du sidder et eller andet sted og slet ikke aner hvad du skal gøre.
Men kære du, der er mange muligheder og mange andre muligheder end selvmord. Først og fremmest skal du have snakket med en voksen og det skal være så hurtig som muligt. Hvis du synes det er svært og ikke rigtig kender nogen som du stoler på, så kom ind i chatten her i Cyberhus. Den har åben mellem 14-19 mandag til torsdag. Her kan du chatte anonymt med en voksen som gerne vil lytte og prøve at hjælpe.
De ting du fortæller er meget ulovlige og derfor skal du også ringe til politiet på 112. Her skal du forklare hvad den person har gjort og så vil de sørge for at det aldrig sker igen og at du får den hjælp du har brug for.
Jeg håber du griber de muligheder jeg her har givet dig.
Venlig hilsen
Erroll