Brevkasse

Hvor stor er chancen

Hvor stor er chancen for at en hacker får adgang til kameraet på ens mobil? I hvilke tilfælde vil det være muligt? Og hvad kan årsagen være?

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

De andre kigger fordi jeg er udviklet

Jeg er meget udviklet selvom jeg kun er 12, det er de andre piger ikke. Jeg fik mens for et år siden. Jeg har store bryster og brede hofter og jeg har en hårtrekant forneden. De andre piger kommer altid tæt på i idræt når vi klæder om eller bader. De vil se min trekant og bryster og numse tæt på...

Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Kan ikke finde arbejde og tjene penge

Jeg blev student for snart 3 år siden. I de tre år, har jeg været på højskole, rejst, arbejdet få måneder, hjulpet til i min familie i en svær tid. I de sidste 10 måneder har jeg dog søgt efter et arbejde, da mine penge er sluppet op. Min erhvervserfaring er tynd og selvom jeg har søgt mange...

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål