Min lærer

brevkassespørgsmål

Min lærer

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej, jeg er en fortvivlet pige, som gerne vil have svar på dette spørgsmål. Der er en VILD lækker lærer på min skole, som jeg er faldet for. Men han er 32 år, så det jo ikke lovligt,og faktisk tror jeg heller ikke, at han er interesseret i mig. Men jeg har utrolig meget lyst til ham! Jeg har drømt om ham flere gange,og tænker på ham konstant!!! Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op med det.. Så håber du kan hjælpe? Hilsen den fortvivlet pige.

Svar:

Hej fortvivlede pige

Jeg kan godt forstille mig, at det kan være svært at lade være med tænke på ham din lærer, når du synes han er vildt lækker. Når først man er begyndt at tænke meget på en person, kan det være svært at få personen ud af hovedet igen.

Først vil jeg gerne sige at det meget naturligt, at piger i din alder bliver fascineret af ældre fyre. Piger bliver i teenagealderen hurtigere mere moden end drengene. Derfor er der mange piger, som synes at ældre fyre er mere tiltrækkende.

Du har ret i at det ikke er lovligt for ham at være sammen med dig og som du selv skriver, så tror jeg heller ikke han er interesseret i dig. Han er meget ældre end dig, og han ser dig som sin elev. Det er selvfølgelig ikke så fedt for dig at høre, men det lyder også som om, at du godt ved at det er sådan det er.

Jeg kan godt forstå du ikke helt hvad du skal stille op med dine tanker og det kan også være lidt svært bare at stoppe tankerne fra den ene dag til den anden. Når du efterhånden finder ud af, at han nok ikke er interesseret i dig, så tror jeg du lige så stille vil glemme ham lidt igen. Lige i tiden er det ham der fylder i dine tanker, men jeg er sikker på, at du nok også skal komme til at tænke på andre fyre på egen alder.

De bedste hilsner Sine