Min halvbror

brevkassespørgsmål

Min halvbror

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hey Cyberhus. Jeg er meget ked af at min halvbror som jeg var/er så gode venner med, han fået en sygdom, det er hvor han ser mennesker og høre stemmer, og han får krampe anfald hvor han ikke kan bevæge sig og nogle gange besvimer han også ;(. Så jeg er meget ked af det over det. Han bliver snart 14 og jeg er 13, ved ikke om det hjælper at vide vores alder. Men det jeg vil spørge om er, han er begyndt at ryge og drikke lidt. DET MÅ HAN IKKE! Men jeg er den eneste der ved det, og ved ikke om jeg skal sige det til min mor og hendes kæreste. Hvad er bedst for ham at jeg siger det så han før en skider men stopper, eller at jeg holder min indbyggede kæft? Vil både vide hvad i der arbejder på cyberhus synes og det, og normale mennesker Mange tak for hjælpen. Hilsen: The lolz guy

Svar:

Normal

false

DA
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Hej The lolz guy..

Jeg synes det er rigtig godt at du skriver herinde og at du tænker så meget på din halvbror. ja - det er fint at du skriver jeres alder. Det hjælper mig til at komme med bedre svar. Jeg kan godt forstå at du er ked af din halvbror er blevet syg, det kan være utrolig hårdt at se at mennesker men elsker forandre sig og det påvirker ens forhold.

Som jeg ser det vil det være bedste at du snakker med din mor om tingene, men ikke for at sladre men fordi du er bekymret for din halvbror og prøv at få det sagt på en måde så hun forstår din bekymring. Så din mor ved hvad der forgår men uden hun giver din halvbror en skideballe, da det kan gøre at din halvbror og dit forhold måske kan blive værre af det.. Men du skal ikke stå med ansvaret selv og hvis du ikke føler du kan snakke med din mor om tingene har du måske andre voksne i din familie eller fx en lærer, som du kan snakke med.

Det ville være sådan jeg ville tackle din situation..

Men det er de tanker jeg får når jeg har læst dit brev. Jeg håber det hjalp ellers synes jeg også det er en god ide at logge på chatten og få en snak med en af de voksne der. De vil også gerne både hjælpe og lytte :)

Mange tanker fra Trine