Min Bedstemor
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Når jeg har fødselsdag/jul giver min bedste mor altid Noget tøj fra Only, Vero moda og andre mærker.
Men når min lillesøster har fødselsdag/jul skal min lillesøster altid have det dyre mærkevare tøj. Det skal lige siges at min bedstemor aldrig, ser på vores ønskesedler!
Jeg er blevet godt træt af det, Jeg har sagt det til min mor og hun synes også det er lidt strengt af hende. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig,
Måske du igen skal prøve at sige til din bedstemor, at denne gang kunne du også godt tænke dig noget mærkevare-tøj, da du synes, at det er så pænt og gerne vil have noget tøj, som minder om din lillesøsters tøj. Måske hun så bedre kan forstå det?
Det er jo noget, som hun har købt til dig og som hun håber, vil gøre dig glad. Jeg er helt sikker på, at din bedstemor ikke giver dig disse mærker i tøj for at gøre dig ked af det eller skuffet.
Alternativt kunne du måske bytte gaverne, få penge retur for dem og så i stedet købe mærkevaretøjet for pengene? Du kan prøve at tale med din mor om den idé. Måske hun kan hjælpe dig med det?
Hilsner fra Line