Med eller uden...

brevkassespørgsmål

Med eller uden...

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år

Jeg har denne her super dejlige kæreste. Vi har været sammen i 2 1/2 år og elsker hinanden meget højt.

Jeg er homoseksuel og derfor har jeg lige et par spørgsmål...

I de 2 år hvor vi har haft sex, har vi altid brugt kondom for en sikkerhedsskyld. Min kærestes familie er meget kristen og har ikke ladet ham få seksualundervisning, så alt det han ved nu har han lært via nettet.

Jeg har bare ikke været interesseret eller opmærksom...

Men altså: hvilke hensyn skal vi tage hvis vi gerne vil prøve uden kondom? det er møg irriterende at købe en pakke med 10 i og de ender med at blive væk på en eller anden måde... Vi når aldrig at bruge alle 10.

Vi er begge blevet tjekket efter for sygdomme, som vi ikke har. Men er der andre hensyn vi skal tage inden vi gør det uden?

Hilsen D

Svar:

Hej med dig

Super godt du spørger og jeg ha sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Sex, lyst og erotik", fordi her ved de rigtig meget om der er noget I skal tænke ekstra meget på. Du kan finde deres svar inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål