Mangler Veninder.
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej.
Lige for tiden syntes jeg at jeg mister alle mine veninder.
Jeg ved ikke hvad det er jeg gør galt og jeg har også prøvet og spørge dem om hvad jeg gør galt men jeg bliver svaret med grimme ord.
Det er nogle veninder jeg savner rigtig rigtig meget og jeg er meget sikker på at de har en grund til lige pludselig at være sådan men hvad er det jeg gør forkert?
håber i kan hjælpe
Anonym.

Svar:
Hej Anonyme
Det lyder meget hårdt, at du mister alle dine veninder lige nu. Det er rigtig flot, at du har prøvet at snakke med dem om, hvad det er du gør galt, for det er godt, hvis man kan få snakket om det.
Det lyder som om, at I har rigtig svært ved at tale sammen lige nu. Måske kan det være nemmere for dig, hvis du skriver et brev til de veninder som du har været tættest på.
Skriv i brevet, at du savner dem rigtig meget, og at du gerne vil vide hvad du gør forkert, så du kan prøve at ændre det.
Hvis du ikke tror at det vil hjælpe at skrive et brev til dem, synes jeg at du skal logge på Chatrådgivningen. Her kan du anonymt chatte med en rådgiver om, hvad der er sket, og hvad du kan gøre for at komme i snak med dine veninder.
Chatrådgivningen har åbent mandag – torsdag kl. 15 -19.
Mange hilsner
Marianne