Mange spørgsmål om kærlighed

brevkassespørgsmål

Mange spørgsmål om kærlighed

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

Hej,

Jeg har en masse spørgsmål både gode og dumme.

Til mit forsvar, findes ingen  dumme spørgsmål så her kommer de:

- Kan en person der får GODE karakter på skolen elske en der får middelkarakter?

- Kan en person der muligvis ser en anden person som ven, noglesinde komme sammen?

- Hvor meget betyder udseende?

- Kan man glemme en man elsker?

- Kan man elske en ny?

- Hvor meget betydet det, at man bliver forelsket i en der er populær?

Jeg tror at jeg VED svarene på disse spørgsmål men inderst inde søger jeg virkelig bare bekræftelse på mine tanker.

Føler at jeg mangler nogle til at fortælle at jeg faktisk slet ikke er så dum, upopulær, mindre attraktiv, uduelig.

Dette er ikke min familie. Jeg VED mine forældre er stolte af mig uanset hvad.

Jeg ved heller ikke om det er mine venner. Føler at jeg har en fin vennekreds.

Jeg synes jeg mangler en vigtig del i mit liv.

Kom lige tanke om, at jeg mødte to piger ved skolen i dag.

Jeg snakkede med dem, og de sagde vildt fede ting om mig.

Det blev jeg rigtig glad for, men da jeg kom hjem følte jeg igen lidt tristed, selvom jeg hørte ord fra nogle jeg aldrig havde mødt før.

Jeg føler, at jeg burde være klogere, se cooler ud, tabe mig, have et forhold.

På den anden side føler jeg, at jeg burde dæmpe de forventninger jeg har til mig selv.

Jeg er igen trist. Jeg prøvede at skrive med en pige, jeg godt kan lide. Nogle gange er hun villig til at skrive med mig, andre gange er det som om hun ikke gider mig.

Jeg tænker tit på, om mine forældre betaler disse personer for at være venner med mig. Er meget usikker.

Ved ikke hvad jeg skal gøre. Føler at jeg er inde i en krisetid.

Er helt blank omkring emnet kærlighed og hvordan jeg skal forholde mig til det.

I har fået alle mine abstrakte tanker og forståelse af livet på i dette korte brev, som er komprimeret en smule.

Har lyst til at vide: okay jeg er ikke perfekt, men du er cool og ingen behøver at være perfekt.

Vil I ikke være ÆRLIGE omkring hvad I mener om mine tanker selvom jeg har råbt de ting jeg ønsker I skal sige?

Knus og kramm!!!

- og tak for dette superseje service og gode hjælp I yder ;)

Svar:

Hej!

Jeg kan se du har sendt dit brev to gange til os. Jeg har svaret på dit brev, og du kan finde svaret her.

Med venlig hilsen Astrid

Astrids billede
Astrid har svaret på dette spørgsmål