læreren gør mig ked af det !:(

brevkassespørgsmål

læreren gør mig ked af det !:(

brevkassespørgsmål af
Anonym

jeg går i 8. klasse, og der skal man tit fremlægge, og jeg er så mega angst for det, jeg har snakket med læreren om der og hun svare hver gagn at jeg bliver nød til det, for hvis jeg får lov at sidde på min plads og læse, op i stedet for at stå foran hele klassen, jeg har aldrig fremlagt før, fordi jeg hele tiden har flyttet skole (har gået på 9 skoler) og nu har jeg fået angst for at fremlægge. da grunden til jeg har flyttet skole så mange gange har været mobning..:(
jeg skære i mig selv hver gang for at det ikke gør så ondt når jeg skal fremlægge, jeg spiser intet..

håber ikke det var for meget, og håber i kan hjælpe mig, hurtigst mulig, ..
hilsen mig,

Svar:

Kære dig fra 8.klasse !

Din lærer har tydeligvis ikke forstået, hvor slemt det er for dig at fremlægge.

Det er ikke uden grund, at du har denne angst.

Når du har været udsat for mobning og har flyttet skole så mange gange, så har du ikke haft mulighed for at få ret meget tryghed i dig selv.

Du har brug for hjælp.
Jeg tænker, at du skal vise læreren dit brev og mit svar for at få ham/hende til at forstå alvorligheden i dit problem.

Du skal ikke lade dig afvise før du bliver taget alvorligt.

Hvis det er svært for dig at henvende dig til læreren, så må du tale med en anden voksen på din skole.
Det kan være en skolepsykolog, en vejleder eller en som du har tillid til.

Du må ikke gi´ op :-)

Kærlig hilsen
Anita