Linnea bliver mobbet i skolen !

brevkassespørgsmål

Linnea bliver mobbet i skolen !

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej alle sammen... jeg er en pige på 12 år som hedder Linnea. Jeg er stum (man taler ikke) Og dem i skolen drilelr mig med det jeg får sms'er hvor der står ''stumme ludder'' osv. Jeg bliver meget hurtigt ked af det af sådan nogle ting. Hvis de står ansigt mod ansigt og siger det til mig, har jeg et meget hårdt og hurtigt temperamant...... Jeg kan jo ikke svare igen da jeg er stum.. Derfor har jeg brug for din ''hjælp'' til at finde ud af ''hvad jeg skal gøre ?'' Hilsen Linnea

Svar:

Hej Linnea

Jeg tror faktisk lige har jeg har svaret på dit spørgsmål, men det hed godt nok noget andet. Du kan læse det her.

Venlig hilsen

Erroll