Lidt af det hele
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg har mødt den her dreng som jeg har fået følelser for, som sagde han var 14 år, han drak og røg ikke. Så idag hvor vi mødtes inde i byen, sagde han at han var 16, og han drak næsten hver weekend, og røg. Jeg blev hel chokeret, over at han har løjet for mig, og jeg har bare mistet interessen efter han har løjet for mig. Men jeg ved ikke om jeg skal droppe ham, eller jeg skal beholde ham. Og jeg så helst at få en dreng som var jomfru, og han sagde også at han var jomfru, og idag sagde han at det var han ikke.. Hvad mener du?

Svar:
Hej med dig
Han lyder da som en ret forvirrende fyr, og jeg kan godt forstå du har mistet interessen, når nu du har fundet ud af at han har løjet så meget. Men det lyder til at du alligevel nåede at få nogle følelser for ham, som gør det svært bare lige at droppe ham.
Du spørger hvad jeg mener, og jeg ville nok sige at ud fra det du skriver, så kan du finde en bedre fyr for dig. Når han har løjet både om sin alder, sit alkohol- og cigaretforbrug og om at han var jomfru lyder han ikke som en fyr du kan stole på, og det er rigtig vigtigt at man kan stole på sin kæreste.
Det lyder faktisk også på mig, som om at du faktisk lidt har truffet en beslutning om at du vil droppe ham, når du faktisk siger du har mistet interessen – for hvorfor beholde en fyr man ikke har interesse for mere? Måske håber du at den dreng du faldt for kommer tilbage? Men skulle han begynde at fortælle den historie igen, ville du så nogensinde kunne stole på ham igen?
Jeg håber mit svar kan hjælpe dig med at træffe den rigtige beslutning for dig, og hvis du beslutter dig for at droppe ham, er jeg sikker på at du nok skal møde en ny sød fyr, som er ærlig overfor dig.
De bedste hilsner fra Heidi