kærlighed

brevkassespørgsmål

kærlighed

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

jeg har lige fået en kæreste og jeg føler at han ikke så godt kan lide mig men på en måde også og så er der en anden jeg også godt kan lide men jeg ved ikke hvem jeg skal vælge jeg har flest føleser for min kæreste men jeg elsker jo også ham den anden

Svar:

Hej med dig

Det kan godt være svært at have følelser for to drenge på en gang. Jeg har sendt dit spørgsmål over til Denise og Julie i brevkassen "klar - parat - teenageliv". Jeg tror de er meget bedre til at svare på dit spørgsmål om kærlighed. Du kan finde svaret der inden for den næste uge.

Venlig hilsen

Erroll