kærlighed
brevkassespørgsmål af
Anonym
heyy.
jeg er en pige som skriver med en helt vildt sød fyr, men jeg ved ikke om han kan lide mig.. hva skal jeg gøre??
hilsen den forelskede

Svar:
Hej :-)
Der er mange måder at kunne li´ hinanden på og jeg kan se, at du er forelsket og er i tvivl om, hvad han synes om dig...
Du har den mulighed at spørge ham direkte, om han kan li´ dig.
Fordelen ved at spørge ham er, at du så er fri for at tænke på det og gætte dig til, hvilke følelser han har overfor dig.
Du kan nu tænke lidt videre over mit råd, da det er vigtigt, at du selv synes, at det er en god ide og har det godt med at spørge ham.
Det er altid vigtigt at mærke med sig selv, om man har det godt med det, man gør !
Held og lykke fra Anita