kærester

brevkassespørgsmål

kærester

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej

jeg har været sammen med min kæreste i 2 år og har ikke lavet noget med hende ved ikke hvad man kan lave med sin kæreste når man er 11 år fordi nu har hun slået op med mig og jeg er sikker på det er fordi vi ikke har lavet noget sammen.

Svar:

Kære 11-årige dreng,

Når man er 11 år skal man have det sjovt med sine venner og med sin kæreste. Når jeg skriver sjovt, så mener jeg, at du skal snakke, grine, lege, spille spil - generelt bare have det sjovt sammen med dem.

Som 11-årig synes jeg ikke, at du skal tænke lave nogle ting sammen med din kæreste, som du ikke er klar til eller ikke kender til. Det skal alt sammen nok komme.

Og hvis du taler med din kæreste om det, så kan det måske være, at hun ikke har slået op med dig, fordi du ikke har "lavet" noget med hende, men måske af en anden grund. Prøv at spørg hende af.

Hilsner fra Line