Klassireen, igen xD
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej igen. Keg stadig vild med ham den søde fyr... Og jeg sidder ved siden af ham i skole tiden. Det gør det nemmere at snakke med ham... Syndes bare det er svært at gøre noget ved min problem! Vi hr det rimligt sjovt sammen, men hvis kulle tænnke mig som noget tror jeg han ville tænke på mig som "ven"... Han ved også godt at jeg kan li´ ham. (det sagde min veninde, som jeg deler mine følesler med) Men det eneste han siger er: "Okay?? Jeg er lige glad..." Det irritere mig lidt...!! Og jeg er bare håbløst fortabt i ham! xD Håber igen på lidt hjælp :) Hilsen mig...!!

Svar:
Hej igen
Det er rart at du denne gang skriver, så jeg præcis ved hvordan tingne hænger samme.
Jeg syntes, du skal tage mod til dig og selv spørge ham, hvad han føler for dig, men det skal være når I er helt alene, for så er du sikker på han svarer ærligt. Hvis han så stadigvæk siger, at han kun ser dig som ven, så er det sandheden.
Han kan ikke tvinge sig selv, til at føle det samme for dig, som du gør for ham, så selvom det måske er utroligt svært og hårdt at forstå, så kan du ikke gøre andet end, at accepterer I kun er venner.
Håber du finder ud af det
Joan