kan min far bedre li min veninde end mig? ;'/

brevkassespørgsmål

kan min far bedre li min veninde end mig? ;'/

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

ihj jeg er bare så ked af det,

jeg føler min far meget bedre kan lig min bedsteveninde end miig, :/
hver gang jeg har hende hjemme hos mig, skal min far hele tiden ha et kram af hende. og hver gang mig og hende ikke er sammen. spørger han hele tiden om hvornår jeg skal være sammen med hende. :/ fordi han sanver hende.. osv. og jeg bliver bare så knust.. fordi at når jeg har været væk fra min far i lidt tid. så plejer jeg nogle gange og havde min veninde med hjem.. fordi at vi er bedsteveninder. Vi er helt uadskillige.. men så når vi så kommer hjem til min far, er det hele tiden hende som får et kram &&' aldrig mig :( ..

Det er bare som om at han ignorere mig når jeg så oz prøver og give ham et kram?. han snakker hele tiden om hende... kan han bedre lig hende end mig?,. skal jeg drobbe hende for at få noget tid med min far?.

jeg har snakket med min veninde om det, men hun siger at hun har det helt fint med at han krammer hende og hun oz kan godt lig ham..
min far er ikke pædofil. det er ikk det jeg vil hen til.
han har selv en dame.. :).
men hva er det?. :/
er han min far?.
er min bedsteveninde vigtigere end mig?.
jeg har prøvet at snakke med min far om det..
men han siger ikke så meget. Jeg har oz snakket med hans dame som ikk er min mor. men hun siger bare at han selvfølgelig også kan lig mig,. :/.

- men det jo klart at jeg bliver jaloux..
men når jeg så en gang sjældent får et kram er det altid hende først.. for han er jo så iiii og så ååå.
glad for og se hende. og jeg er bare så ked over det, jeg vil jo oz have et kram af min far engang imellem..

Alle kan li min bedsteveninde oz mine brødre :/
de snakker hele tiden sødt til hende. og råber og siger luder osv til mig.
skal min bedsteveninde overhovdet lade være med og komme hjemme hos miig?. :/

jeg græder hele tiden over det. :(

Svar:

Hej du!
Det lyder som en meget svær situation du står i. Du fortæller, at du er i tvivl om, hvorvidt din far bedre kan lide din veninde end dig. Det er ikke rart, hvis du altid føler at din far hellere vil din veninde end dig.

Jeg tror det er vigtigt, at du får snakket med din far om, hvordan du har det, og hvor ked af det du faktisk er.
Du siger, at du har prøvet at snakke med ham om det før, men at han ikke siger så meget. Måske kan du vise ham det brev du har skrevet til mig. Du beskriver nemlig rigtigt flot, hvordan du har det og hvad det er, som gør dig ked af det.

Måske er din far så venlig over for din veninde, fordi han gerne vil have at hun føler sig velkommen når hun er hos ham. Og det er jo dejligt, at din far godt kan lide din veninde. Men det skal selvfølgelig være tydeligt for dig, at din far virkelig holder af dig, og at du er hans datter!

Det er vigtigt, at du får snakket med din far om det, for jeg tror ikke at din far ved, hvor ked af det han gør dig. Du bliver nødt til at fortælle ham det, så han får muligheden for at gøre noget anderledes. Jeg tror ikke at din far ønsker at såre dig, så det er vigtigt, at du snakker med ham om det.

Jeg håber at det hjælper, at du får snakket med din far om det. For det vil være en skam, hvis det ender med at du ikke kan have din bedsteveninde med hjem mere. Hvis du får snakket med din far, kan i måske finde frem til en løsning, så du stadigvæk har lyst til at tage din veninde med hjem til din far.

Held og lykke med det.

Mange tanker
Marianne