Kan man trække sit indlæg tilbage?

brevkassespørgsmål

Kan man trække sit indlæg tilbage?

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

Hej igen!

I går skrev jeg et indlæg og siden har jeg valgt at snakke med min mor,
hvilket hjalp på det hele og jeg har det meget bedre. Derfor ville jeg
meget gerne undgå at få mit indlæg ind på siden, da det føles meget
privat. Og der behøves heller ikke at blive svaret på det. Indlæget hed
''forvirring pga. udefinerlige følelser''. Men mange tak for jeres tid.

Mvh

Svar:

Hej med dig..

Helt sikkert og det er slettet nu. Vi havde ikke nået at svare på det, så ingen problemer der.. :)

Og dejligt du fik snakket med din mor og at du har det bedre.. godt gået.

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål