Kan ikke spise

brevkassespørgsmål

Kan ikke spise

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 6 måneder siden

Som titlen skriver har jeg svært ved at spise noget som helst

Jeg føler selv at jeg er blevet meget tynd på det sidste, har tabt mig 4 kilo den sidste månede og lige meget hvad jeg prøver kan jeg ikke få en bid ned

Det har stået på i snart  et halvt år at jeg ingen ting har kunne spise

Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej Anonym

Jeg kan godt forstå du er bekymret. Der er selvfølgelig forskel på hvor meget man spiser og det er heller ikke nødvendigvis mærkeligt at ens appetit kan ændre sig, men at du slet ikke kan få en bid ned synes jeg ikke lyder godt.

Jeg kan ikke sige præcis hvorfor du har det sådan lige for tiden, men jeg kan i hvert fald give dig et råd til hvad du skal gøre. Og rådet er kort og godt at smutte forbi din læge og få en snak om hvordan du har det med mad lige nu.
Der kan være en masse forskellige årsager til at du har så svært ved at spise lige for tiden, men jeg er sikker på at din læge er den bedste til at hjælpe med at finde ud af hvorfor det er sådan. Og når først du ved mere om hvorfor du har det som du har det så kan du også bedre få den hjælp du har brug for.

Så når du spørger hvad du skal gøre, så bliver mit svar til dig at du skal gå til din læge og fortælle om hvordan du har det. Det er det bedste sted at starte, og den hurtigste vej til at få det bedre.

Bedste hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål