kan det lade sig gøre
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
kan det lade sig gøre at få en penis i numsen når man sover uden at vågne også vis der bliver brugt meget glidecreme og sådan noget?

Svar:
Hej Du!
Du spørger om det kan lade sig gøre at få stukket en penis op i numsen mens man sover uden at vågne?
Nej, det mener jeg ikke kan lade sig gøre. Lige meget hvor meget du glidecreme eller hvilken størrelse penis´en har kan det ikke lade sig gøre. Ringmusklen som ligesom sidder ved indgangen til numsen er fra naturens side slet ikke skabt til at få stukket noget ind og derfor er den også ret stram. Så du vil helt sikkert kunne mærke det.
Så svaret er nej. Du kan ikke sove mens du får stukket en penis op i numsen.
Mange hilsner
Niels-Christian