Kærste! OO'

brevkassespørgsmål

Kærste! OO'

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Nu har jeg snart været kærster med en i min palel klasse i 2år. En dag jeg skulle til idrat så jeg min kærste og bedste veninde snave hianden... Mit hjerte blev knus til støv!! Og siden den dag har min veninde at komme ind til mit sind men døren blir lukket inde! ;'( Min kærste kom hen til mig for en uge sinde hev mig ud på toilete og kysede mig, jeg gav ham en lusing og han tog henderne til sit ansigt... Min veninde ved at jeg elsker mint cokolade og har købt noget fra en butik... Skal jeg lukke hende ind genem den lukkede port ??

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan godt forstå at du er blevet både sur og ked af det. Det er bare ikke okay at din kæreste og din veninde har kysset. Jeg har sendt dit spørgsmål over i teenagebrevkassen, fordi der ved de rigtig meget om kærlighed. Du kan finde deres svar senere i dag..:)

Venlig hilsen

Erroll