kærste

brevkassespørgsmål

kærste

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej,

jeg kan rigtig godt lide en fyr som går i min klasse.
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. og jeg tør ikke invitere ham ud for jeg har en sygdom der hedder angst
eller hvordan det nu staves.

kan du hjælpe mig?

Svar:

Hej,

Hvis du gerne vil lære drengen fra din klasse bedre at kende, så vil
jeg foreslå, at I måske går 4-5 fra klassen sammen i biografen, og på
den måde kommer du til at være mere sammen med ham, uden at skulle være
angst for det.

Det er altid hyggeligt at være en flok sammen afsted, og det giver
også noget tryghed. Der er altid nogen at snakke med, og det bliver
helt sikkert en sjov tur.

God fornøjelse.

Hilsner fra Line