Kæreste sorg.

brevkassespørgsmål

Kæreste sorg.

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej Cyberhus. Jeg har haft en rigtig dejlig kæreste, og vi var sammen i 4 måneder. Vi slog op for cirka 4 måneder siden, og siden da har jeg kun set ham i gang, hvor vi bare udvekslede et par ord. Da vi slog op kom vi begge til at sige nogle lorte ting, og det var slemt fordi det var over internettet, altså på skrift. Jeg er stadig knust over det. Vi passede rigtig godt sammen, fordi at vi begge var... ja nørder... Jeg føler at han er lidt ligeglad med at vi slog op, men måske tager jeg fejl. Jeg tør ikke snakke med ham men vil gerne. Jeg tror ikke jeg kan finde nogen som ham, nogensinde. Det var bare rart at være sammen med ham og han ved nok ikke at jeg virkelig elskede ham, men jeg føler også bare tit at det er for det meste pigen der er rigtig forelsket i drengen, og at drengen tit, ikke føler ligeså meget. K.h. Sarah

Svar:

Hej med dig..

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi her hører dit spørgsmål bedre til og her får du det bedste svar.

Du kan finde dit svar der, inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen
Erroll