jordens undergang
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej jeg har set en hjemmeside hvor de skriver at jorden går under i 2012 og nu er jeg bange og jeg kan ikke tænke på andet hvad skal jeg gøre

Svar:
Hej med dig
Det kan jeg da godt forstå du tænker meget over..Det kan godt lyde meget voldsomt når nogen siger at jorden går under på et eller andet bestem tidspunkt.
Men du behøver ikke at være bange. Jorden går ikke under i 2012.
Sommetider er der nogle mennesker der siger at jorden går under på et eller andet tidspunkt. Sådan har det altid været og jeg tror det bliver ved med at være sådan. Jeg ved ikke hvorfor de gør det...Måske er det for at være sej, eller for at gøre andre mennesker bange.
Når du er bange for et eller andet, eller bare tænker meget på et eller andet, er det en rigtig god ide at snakke med en voksen du kender rigtig godt. Prøv at snak med din mor og far om det her, på den måde kan det måske hjælpe og så behøver du ikke at gå og tænke så meget på det mere.
Venlig hilsen
Erroll