jeg ved ik hvad jeg skal gøre

brevkassespørgsmål

jeg ved ik hvad jeg skal gøre

brevkassespørgsmål af
Anonym

jeg elsker en dreng men jeg beygnde at hade ham fordi han står og siger noget om min ven G.

Hun er min bedste ven men jeg elsker ham også men når han siger sådan ved jeg ik hvad jeg skal gøre vil du ikk være sød at hjæple miiig kom såå jeg ved ik hvad jeg skal gøre kærlig hilsen M

Svar:

Hej M

Du skriver, at du elsker en dreng, måske din kæreste? Det er dejligt for dig.

Du skriver også, at han ikke taler pænt om din veninde og at det gør dig ked af det.

Det er ikke rart, når man føler sig fanget mellem to mennesker man godt kan lide. Og han bør ikke tale dårligt om din veninde.

Jeg synes, at du skal snakke med din kæreste om det. Fortæl ham, at det er din veninde han taler dårligt om, og at det gør dig ked af det.

Hvis han ikke stopper med at snakke dårligt om din veninde, skal du måske overveje om du stadigvæk vil være sammen med ham.

Det er ikke rart, når en, man elsker, siger grimme ting om et andet menneske som man holder af.

Jeg håber, at det hjælper at fortælle ham, hvordan du har det.
Ellers er du altid velkommen til at logge på Cyberhus Chatrådgivning, hvor du kan snakke med en af vores rådgivere.

Kærlig hilsen
Denise