jeg trode vi var veninder!!!!:'((

brevkassespørgsmål

jeg trode vi var veninder!!!!:'((

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej:) min bedste veninde... ja JEG HADER hende lige nu!!! jeg har haft noget kørende med en ef mine rigtig gode venner:) og han er bare mega dejlig!<3 men min veninde kan også godt lide ham:(( og nu er hun begyndt at være mere sammen med ham og skrive med ham mere (s p eler k over mobilen) og bare i det hele taget "stjæle" ham fra mig. bliver mega ked at det. og jeg har prøvet at sige det til hende, og hun forstår det godt og siger undskyld men hun bliver bare ved:( vil i ikke nok hjælpe mig. kh den knuste.

Svar:

Hej med dig...

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi her ved de rigtig meget om hvor svært det kan være med veninder.

Du kan finde deres svar inden for den næste uge..

Venlig hilsen

Erroll