jeg mister min kæreste
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej jeg er en pige på 14 år. Og jeg skal snart på ferie. Og jeg har næsten lige fået en kæreste som jeg har kendt i lang tid men nu kommer vi sammen og det er jeg glad for. For jeg har været helt væk i ham i snart 12 måneder. Og nu er eg bange for at han vil finde en anden imens jeg er på ferie. Jeg ved ikke hvorfor jeg tror det men vi har jo ikke været sammen i så lang tid. Og vi bor os lidt langt fra hinanden. Kan man ikke sige eller gøre noget for at kunne tage afsted på ferie og tænke på at han er min? knus pigen på 14

Svar:
Hej 14-årige!
Tillykke med din nye kæreste som du har været forelsket i et helt år! Og hvor er du heldig snart at skulle på ferie.
Jeg synes at du lyder som en rigtig sød og klog pige og jeg er sikker på, at han også synes du er fantastisk. Ellers ville der jo ikke være nogen grund til, at begynde at kæreste med dig, efter at have kendt dig så længe.
Jeg synes at inden du tager på ferie, skal du være åben overfor ham og fortælle hvor glad du er for ham. Så ved han, at han kan være sikker på dine følelser, og han finder ikke på noget dumt, fordi han tror, at du kan finde på, at være sammen med en anden på din ferie.
Tænk på, at han sikkert er lige så usikker som dig!
Så husk at nyde din ferie og glæd dig til at du skal se din dejlige kæreste igen, når du kommer hjem.
Venlig hilsen
Erroll