jeg har så o
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Hey Jeg er en dreng på 23 år som kan godt li en Pige Men hun kan ikke li mig det gøde så ondt inderst inde hvad skal jeg gøre

Svar:
Hej med dig
Da du ikke skriver så meget om dig selv og den pige du godt kan lide, kan jeg ikke skrive så meget til dig, men jeg vil gerne prøve at give dig et par råd alligevel.
Du kan ikke gøre så meget over for pigen. Du bliver nød til at respektere hendes følelser.
Når du er ulykkelig forelsket, som det lyder til at du er, så kan det hjælpe at snakke med andre om det. På den måde kan du sætte ord på hvordan du har det og sommetider mærkes det som om lidt af smerten forsvinder.
Du skal også acceptere at det kan tage tid at komme over den pige du er vild med. Lige nu er det bedste du kan gøre, at snakke med en god kammerat eller en voksen fra din familie som du har det godt med.
Venligst
Erroll