Jeg har begået min livs største fejl
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej hej cyberhus. Jeg var til et diskotek i går, og da jeg stod og snakkede med en at mine meget gode venner (Det var en drengeven), begyndte han at kramme mig og tage mig på røven, og så spurgte han mig om han kunne yse mig på kinden, og så sagde jeg ja, så spurgte han om han kunne kysse mig på munden, så sagde først nej (Han har en kæreste), og så spurgte han en gang til, så sadge jeg ja, og så kom tungen pludselig med, og jeg gik lidt væk fra ham, og så krammede han mig, og så begyndte vi at tungekysse, og jeg er vildt ked af at jeg har været sammen med min bedste drengeven, som også har en kæreste. Han skrev til min på twitter i dag: Hvad skete der i går? Så sagde jeg: En fejl. Det var virkelig ikke meningen at det skulle ske, og unskyld. Hvad skal jeg gøre eller sige til ham? Hilsen Christina.

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du er lidt usikker på hvad der skal ske nu og hvad du skal skrive til ham. Det kan være en underlig situation når kys og måske stærkere følelser bliver blandet ind i gode venskaber.
Og det er ikke altid så nemt med gode venner, fordi når man er gode venner, så er der mange stærke og gode følelser. Nogle af de følelser minder faktisk meget om kærlighed mellem kærester.
Derfor er det faktisk heller ikke så unormalt at det kan tippe lidt, specielt til en fest hvor man er glad og måske har fået lidt at drikke. Sommetider er det også sådan, at man kan have så meget lyst til at fortælle sin ven hvor meget man holder af personen, at man kan komme til at give den person et kys. Ja, det kan være lidt forvirrende.
Så jeg synes faktisk du skal tage det stille og roligt. Det sker for mange gode venner, og det skete for jer. I har allerede skrevet lidt, og hvis kan grine af det og aftale at det ikke skal ske igen, så behøver det ikke at ødelægge noget. Det kan være jeres lille hemmelighed.
MEN jeg synes også du skal være ærlig over for ham. Hvis du synes han var et fjols, og at du er sur på ham over at han kunne finde på det, også fordi han har en kæreste, så få sagt det. Det skal der også være plads til mellem venner, og han ved det jo sikkert godt.
Hvis du faktisk har stærkere følelser for ham, og at du tænker kærester i stedet for venner, så tror jeg også det er vigtigt at du siger det med det samme. Så kan i få det snakket igennem med det samme og finde ud af hvor i står..
Jeg håber du kan bruge mine råd..held og lykke med det
Venlig hilsen
Erroll