jeg er vildt forelsket! :s
brevkassespørgsmål af
Anonym
som overskriften siger..! jeg er helt vild forelsket..
jeg er lige startet i en ny skole her efter sommer ferien. og jeg skulle gå i klasse med en dreng som jeg blev forelsket i første gang jeg så ham... altså i timerne kigger vi ret tit på hinanden.. også er der to drenge fra klassen som driller miig og ham hele tiden.. altså de siger at der står J i mine øjne og L i hans øjne..! også siger de at vi er vilde med hinanden.. og de siger oz til miig at jeg skal score ham og det samme siger de til ham .. nogle gange siger de det mega højt i timen.. hvor de så siger til J at han skal score miig. men så svare J bare hold nu kæft! :s og jeg kan da godt li lidt at de siger det.. men når han bare siger hold kæft til dem. er jeg bare så bange for om han ikk kan li miig,,
jeg har aldrig smilt til ham fordi at jeg syns selv at jeg har et grimt smil.. men jeg vil virkelig godt vise ham at jeg kan li ham.. men jeg tør ikk bare gå hen og sige det til ham lige ud. for vi snakker ikk sådan rigtig sammen..
men når vi kigger på hinanden i timerne.. prøver jeg hele tiden at holde øjenkontakten lidt længre tid end nomalt.. (:
jeg er vildt genert for ham.. så jeg tør ikk rigtig og sige noget... jeg har hans mobil nummer.. men han svare ikk miig kun alle andre.
ved i hvad jeg kan sige til ham.. på sådan ud af den blå luft,, bare ikk om hans interrasser,, det syns jeg lyder lidt dumt. hvis man bare lige pludselig spørge ham " hvad går duh til"!.. jeg syns det lyder barnligt :s ,,
men har i nogle gode råd til hvad jeg kan sige til ham til at starte med også når vi bliver vant til og snakke sammen. ved i så hvordan jeg kan fortælle ham at jeg kan li ham...
og det skal lige siget at vores klasse var på hytte tur to dage efter sommer ferien.. (: også skulle vi blive delt op i et hold fordi at vi skulle spille fodbold.. også var det ham og en anden dreng som skulle vælge hvem de ville have på deres hold.. også valgte ham miig i stedet for nogle af de drenge piger.. altså han valgte miig før alle de andre piger. (: betyder det at han er intresseret i miig? (:

Svar:
Hej
Det kan godt lyde til at der er noget i mellem dig og fyren fra din klasse, men det er selvfølgelig svært at sige. Som du selv skriver er du nødt til at snakke med ham, for at finde ud af om det skal være noget eller ej.
Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal sige til ham, men prøv at find noget aktuelt at snakke om. En fest i har været til i weekenden, en film der går i biografen eller måske hvis der har været en fodboldkamp eller lignende i weekenden. Du kan også bare spørge om han har haft en god weekend, eller bed ham om hjælp til noget. Der er mange muligheder for at få en samtale i gang, men det kan være svært hvis man er genert.
Du kan måske få en veninde til at starte en samtale hvor i er der alle tre. Når i er kommet i gang med at snakke kan du overtage samtalen selv.
Jeg har aldrig mødt et menneske der ikke er kønnere når det smiler, og jeg tror bestemt også at du er køn når du smiler. Smil til ham når i får øjenkontakt, det er i hvert fald en måde at vise ham du er interesseret i ham.
Held og lykke
Denise