jeg er træt
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hey jeg er en pige der er meget træt af skolen og mig selv hvad skal jeg gøre hilsen pigen på 16 der har meget snart brug for hjælp

Svar:
Hey pige på 16 år.
Du har brug for hjælp og det er godt, at du spør om, hvad du skal gøre.
Jeg vil anbefale dig, at du taler med dine forældre om, hvordan du har det.
Jeg synes også, at du skal fortælle det til din klasselærer eller en anden af dine lærere, som du er glad for.
De voksen omkring dig kan hjælpe dig, men de kan kun hjælpe dig, når de ved, hvordan du har det og derfor er det så vigtigt, at du får dem fortalt, at du er træt af skolen og dig selv.
De kan hjælpe dig med at finde ud af, hvordan det kan være, at du er træt af skolen fx. og hvordan det måske kunne blive anderledes.
Så grib fat i de voksne, - de skal hjælpe dig.
Kærlig hilsen fra Denise