jeg er spild af tid og tag bar tid fra andre
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hvad er det der er galt med mig jeg skriver her inde og prøver at få hjælp men jeg kan ik se lyset jeg har det der i mod være og være og ryger længer ned og ud helle tiden og når jeg sider at læser om hvordan andre har det så får jeg det sådan at hvad nyter det jeg skriver alle de andre har det vær ind mig jeg burde ik gå ind at skrive for at tag jers tid her i nde som i kan bvruge på andre der har mere brug for det det samme når jeg er på chatten så tænker jegos det her burde jegg ik der sider folk og prøver at kome igenm som burde hjælpes ik mig jeg kan bar ik det her mere jeg har løst at forsvinde jeg for dt dårliger helle tiden og ved ik havd jeg skal gør føler mig i vejen og at jeg skader andre helle tiden hvad er det jeg gør forkeret helle tiden.

Svar:
Hej med dig..
Jeg er glad for, at du har besøgt vores chatrådgivning og jeg håber du havde en god oplevelse af at der var voksne som ville lytte. Du er altid velkommen der, ligesom alle andre unge også er velkommen.
Jeg har lige svaret på dit sidste spørgsmål og synes du skal prøve at læse det igen. Det kan du gøre her.
Men derudover vil jeg gerne fortælle dig, at du er lige så vigtig som alle andre børn og unge. Dit liv er vigtigt og du må ikke give op. Du ingenting forkert og du skal blive ved med at tage fat i de voksne du har omkring dig. Det kan være din far og mor, din lærer og alle mulige andre..
Lige nu er det svært, men tro på at det kan blive nemmere og bliv ved med at kæmpe.
Venlig hilsen
Erroll