jeg er skide fed

brevkassespørgsmål

jeg er skide fed

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej brevkasse. jeg er en pige på 13 år og jeg vejer 89 kg og er ca. 173 cm høj og min vægt bliver ved med at stige. jeg er skide ked af at jer ser sådan ud jeg skal ha mit tøj i en xxl før jeg kan passe det jeg kan ikke få det tøj som jeg syntes ser pænt ud jeg bliver mobbet nogle gange. jeg har prøvet at tabe mig 700 gange men efter ti minutter sidder jeg at spiser igen jeg kan ikk få mig selv til at sige nej til slik så nu skal jeg alser ha hjælp jeg tænkte på om du ikke kan lave en kost og motions plan som jeg skal over holde hvis du gider det så skal du tænke på at jeg både går i skole og har arbejde og går til fodbold og håndbold så kan du bare sende den til mig på min email, eller hvis du havde noget andet jeg kunne gøre så må du heller end grene komme med et forslag jeg kunne godt tænke mig at komme ned på 60 eller mindre hvis du gider at bruge tid på at lave en kost og motions plan så lover jeg at jeg nok skal holde den jeg håber i kan hjælpe mig jeg regner med jer. tusinde tak på forhond

Svar:

Hej med dig!

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til brevkassen 'kost og ernæring' da de er meget bedre til, at svare på spørgsmål om kost.

Du kan finde dit svar her i løbet af 14. dage.

De bedste hilsner

Camilla