ikke helt sikker :/
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej :) -Jeg ved måske jeg ikke er overvægtig, men er allligevel usikker, alle siger jeg er tynd :) Jeg er 164, og jeg vejer omkring 47, er det ikke ret normalt? jeg spørger bare, fordi usikkerheden er ikke rar :) Knus anonym

Svar:
Hej med dig..
Hvis du går rundt og er usikker, så er det bare super at du søger svar på det, så er du nemlig fri for at bruge mere energi på det.
Din vægt er rigtig fin og helt normal :) Du er 13 år og din krop skal udvikle sig fra at være en pige til at være en kvinde og du vil sikkert også vokse lidt i højden. Derfor er det vigtigt att du ikke tænker så meget på veægten, men mere på at din krop får den mad og drikke den har brug for. Din krop skal bruge en masse god og sund energi..:)
Kan du have det godt..
Venlig hilsen
Erroll