i seng med min kæreste:/
brevkassespørgsmål af
Anonym
hej jeg har en kæreste som jeg går i klasse med. og jeg elsker hende vildt meget.. det er bare det, at her på lørdag er der fest på stranden. og hun vil så gerne i seng med mig.. jeg tør ikke sige fra for jeg er bange for at hun bryder sammen og slår op med mig:/ for sidste gang vi festede snavede jeg en anden tøs og der blev hun VILDT! ked af det.. så jeg tror hvis jeg siger fra, tror hun bare jeg vil være sammen med den pige jeg snavede:/.. hvordan undgår jeg dette? :)

Svar:
Hej
Jeg er ked af, at jeg først kan svarer dig nu på dit spørgsmål, men du skal vide, at der let kan gå en uges tid her i brevkassen, inden vi får vores svar lagt ud på denne webside.
Jeg kender ikke din situation nu, men vil forsøge at svare dig alligevel :-)
Når du har været din kæreste utro, må du prøve at forstå, at det kan være svært for hende at stole på dig.
Hvis du virkelig elsker hende, må du passe det ikke sker igen.
Jeg synes, at du må fortælle hende, som du har det, at du ikke vil i seng med hende. Fortæl hende også hvorfor, at du gerne vil vente.
Det er svært for hende at forstå, hvad der sker, hvis du ikke taler med hende om det.
Den bedste måde at forstå hinanden i et forhold er at snakke om tingene, ellers er det meget nemt at misforstå hinanden.
Kærlig hilsen fra Denise