Hvornår kan jeg chatte med en voksen?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus, jeg har virkelig, virkelig meget brug for en voksen at snakke med! Men nu har jeg siddet her og ventet på jeg kunne komme til at chatte med en voksen den sidste 1,5 time! Men der bliver ved og ved med stå optaget, og når jeg trykker på den siger den bare at jeg skal vente til den lyser grønt.  Jeg har ikke lyst til at skrive mit problem her i brevkassen, og jeres brevkasse lukker om ni minutter! Og jeg har virkelig brug for en at snakke med, hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig..
Det er bare rigtig frustrerende når man ikke kan komme igennem til chatten og har brug for at snakke med en voksen.. men godt du prøver og helt okay at du ikke har lyst til brevkasserne.
Jeg kan kun foreslå dig, at prøve igen i dag eller mandag, tjek åbningstiderne her. Mne der er også andre muligheder, men det afhænger lidt hvilke ting du har brug for at snakke om. Prøv lige at kigge på den her side, Tværs på dr.dk. Her har du en oversigt over alle de rådgivninger der er i landet, så klig ind på det som passer bedst på din situation og så tjek de rådgivninger ud der er der.
Og hos Børns Vilkår har du både børnechatten og børnetelefonen, som også har åbent i weekenderne. Tjek det ud her.
Jeg håber du finder en at snakke med..
Kan du have en god weekend
Venlig hilsen
Erroll