Hvordan får jeg hende til at kunne lide mig?

brevkassespørgsmål

Hvordan får jeg hende til at kunne lide mig?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 15 år 1 måned siden

Jeg har begyndt at kunne lide en pige.

Og hun er begyndt at skrive med en dreng inde på et spil vi begge spiller. Hun synes han er meget sød. Men hvad skal jeg gøre for at hun begynder at kunne lide mig? Hun er også 13. Vi skriver MEGET sammen over mobil. Ca. 100 sms'er til hinanden om dagen...

Hun går kun efter om man er sød. Men hun synes også jeg er meget sød, men nu har hun også lige fået en anden drengs nummer. Så nu ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal gøre for at få hende til at kunne lide mig.
//Hilsen dreng 13 år.

Svar:

Hej dreng 13 år.

Jeg har sendt dit spørgsmål til brevkassen "klar-parat-teenageliv", hvor Denise eller Julie vil besvare det. De to ved nemlig meget om det med at være forelsket og få kærester.

Du kan finde svaret i Teenageliv brevkassen indenfor 10 dage.

Venlig hilsen

Marianne