Hvor skal vi tage hen?
brevkassespørgsmål af
Anonym
Hej.
Jeg får snart en kæreste på besøg eller vi er tæt på at blive kærester.
Kender du nogen gode steder, hvor vi kan tage hen?
HIlsen mig.

Svar:
Kære mig.
Da brevkassen er anonymiseret, skriver jeg ikke navnet på din hjemby i mit svar.
Jeg synes, at du skal prøve at spørge en af dine venner eller en bekendt, der også er lokalkendt i din by om, hvad de kan anbefale!
Du kan også tjekke lokalvejviseren, gå på turistinformationen eller søge på nettet. På nettet findes ofte sider om, hvad der sker i din by, som i Århus f.eks. www.aarhus.dk. Du kan måske finde inspiration på en sådan side!
Men det bedste jeg synes du kan gøre er nok at prøve at gå en tur ned i byen og kigge efter et sted, hvor du synes der virker hyggeligt og er en god stemning.
Det er jo i høj grad stemningen det drejer sig om, synes jeg – og det tror jeg du bedst kan opleve ved at tjekke stederne ud!
De bedste ønsker om en god date!
Loa