hvor er kærlighed en svær ting
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Hej
Jeg et lille problem eller retter en stort problem.....
jeg har en kæreste men et eller andet sted er jeg træt af ham....
Jeg er begyndt at snakke med en rigtigt sød fyr, som jeg mødte på noget der hedder kom og vind...
Vi snakker rigtigt godt sammen og det er ligesom at jeg føler at han vil være den rette for mig....
Jeg er i hvertfal blevet lidt småforelsket i ham...... Hver gang jeg får en sms fra ham killer det i min mave, og det gør det ikk når jeg får en sms fra min kæreste....
Mig og min kæreste har været sammen i 2 år og bor sammen......
jeg ved ikk om det er fordi at det er meningen at vi ikk skal være sammen mere, eller hva det er....
Jeg ved bare ikk hvad jeg skal gøre....
Skal jeg droppe min kæreste og så håbe på det meste med den anden fyr, eller skal jeg blive?
Har været ved at gå fra min kæreste op til flere gange....
Jeg kan ikk rigtig finde ud af om jeg stadig har følelser for ham....
Jeg håber at du kan hjælpe mig......

Svar:
Kære pige 19 år.
Du vil gerne vide, om du skal droppe din kæreste eller blive.
Jeg må indrømme, at det er meget svært for mig at vide, hvad du skal gøre, da jeg ikke ved så meget om jeres forhold.
Men det er min erfaring, at det kan være svært at gå fra hinanden efter længere tid, og særligt, hvis man bor sammen, som I gør.
Men tal med din kæreste om det. At tale ærligt om tingene er det bedste fundament for et godt og kærligt forhold. Så har I mulighed for at ændre tingene, eller beslutte om forholdet skal afsluttes.
Kærlighed er ikke logisk. Vi er ikke selv herre over vores følelser.
Prøv at tale med en, som du har tillid til og som kender dig godt. Det
bliver ofte lettere at tage stilling til meget svære ting, hvis man taler om dem med nogen og ser dem lidt udefra.
Håber, at du finder det rette svar.
De bedste ønsker
Loa