hvilkken
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
ved i hvor der ligger en dj butik henne skal have udstyr til mit virtual dj men her er min ene sang hedder dj ran http://www.youtube.com/watch?v=OXyCgyicgOM&feature=player_profilepage mvh DJ RAN

Svar:
Hej med dig..
Der er bare gang i det nummer, fedt..:)
Hvis du har lyst, så synes jeg du skal smide den ned i musikværkstedet og der sidder Camilla. Skriv i hende blog her og så kan hun skrive om dit nummer og sørge for at de andre børn og unge i Cyberhsu også kan høre det..Musikværkstedet finder du her
Omkring en DJ butik og udstyr til dit virtual DJ. Jeg er lidt usikekr på hvad det er du søger, men jeg har fundet den her på nettet: http://www.dj-shoppen.dk/ og så ved jeg at Aage Jensens musikbutikker i Århus, København og Odense også har udstyr. Hvis du ikke bor i en af de tre byer, så prøv at ringe til dem, så tror jeg de vil kunen hjælpe dig med det du søger: http://www.aage.dk/contact/
Videre god teknofest..
Venlig hilsen
Erroll (vikar for Abigail)