hvad så nu??

brevkassespørgsmål

hvad så nu??

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år

Hej jeg skrev til jer for lige godt en måneds tid siden. min kæreste havde slået op og var helt overbevist om, at nu skulle det være slut. jeg har virkelig været helt nede i alt den tid der er gået men, vi ser hinanden lidt igen og har sovet sammen 2 gange, altså med langtid mellemrum. vi har kysset, nusset og haft sex. ja, det var jo ligesom da vi var kærester. vi grinede og havde det rigtig hyggeligt og sjovt. men jeg vil jo stadig gerne have ham tilbage og vil nærmest kæmpe for det. men går bare med den tanke om, om jeg fåt noget ud af det, ved at være sammen med ham og vise ham at jeg savner ham, for det gør jeg virkelig.! har han stadig mange følelser for mig ? altså når vi er sammen krammer han mig kysser mig og fortæller at han har savnet, at ligge og nusse med ham. vil der stadig være håb om at vinde ham tilbage ?

Svar:

Kære du!

Det er rigtig svært at svare på, om din kæreste stadig har mange følelser for dig og om der stadig er håb for, at du kan vinde ham tilbage. Det er nemlig kun noget han ved.

Det er helt almindeligt, at kærester går fra hinanden og finder sammen igen, men det er også lige så almindeligt at den ene part, nyder at kysse, nusse og have sex, uden nødvendigvis at have kærestefølelser for den anden.

Derfor tænker jeg, at der kan være mindst de to ting i spil ifht til dig og ham

1) Han vil gerne være kærester med dig igen

2) Han synes det er dejligt at se dig, kysse, nusse og have sex, men har ikke lyst til at have et forpligtende kæreste forhold

- der kan sikkert også være andre muligheder, men jeg tænker at dette er de to yderligheder.

For at finde ud af, hvordan han har det, er du nød til at spørge ham direkte.

Alt efter hvad han svarer, må du så vurdere om du får noget ud af at se ham og vise at du savner ham. Det er tydeligt at du gerne vil være kærester med ham igen. Hvis han ikke har lyst til det, vil jeg derfor mene at du ikke får noget ud af, at blive ved med at se ham. Jeg tror desværre ikke der er så meget du kan gøre, hvis han ikke har de følelser for dig, der skal til for at være kærester. Det vil helt sikkert gøre rigtig ondt, men hvis det viser sig, at han ikke har lyst til, at være kærester med dig tror jeg det bedste du kan gøre er, at afslutte forholdet helt, så I ikke mødes og kysser, nusser og har sex. Det tror jeg fordi, jeg er bange for, at hvis du ser ham på en uforpligtende måde i længere tid, vil det kun komme til at gøre mere ondt, at skulle afslutte det helt, på et senere tidspunkt.

Jeg håber du finder ud af det og gør hvad der føles bedst for dig - du er altid velkommen til at skrive igen.

De bedste hilsner

Camilla