Hjælp fra pædagog
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej.
jeg har tænkt over det du skriver, jeg tror du har ret, men jeg tror bare ikke jeg tør være ærlig ovefor ham, det er så svært når man ikke føler at han er ærlig.
knus

Svar:
Hej MJ
Det kan være svært at skulle åbne sig over for en, som man ikke føler er ærlig. Jeg tror derfor, at det vil være en god idé, hvis du istedet snakker med ham om, hvor du ellers kan få hjælp.
Spørg ham direkte, om han vil hjælpe dig med at finde en du kan snakke med. Måske ved han om der er en psykolog tilknyttet skolen, eller en anden person som er vant til at snakke med unge som har det svært.
Jeg håber, at han kan hjæpe dig med at finde den hjælp, som du har brug for. Ellers skal du huske, at du altid er velkommen i chatrådgivningen.
Held og lykke
Hilsen Marianne