Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym

undskyld jeg aldrig svarede. Er bare langt nede fortæller folk har det godt. men det har jeg ik. går på ny skole. dejligt med nye venner. Men er begyndt få mareridt om dengang jeg blev misbrugt som 9 årige. og voldtægten af den udlændinge.
.. nu har min ex. da jeg fortalt jeg havde fundet en ny kæreste. han blev rasende. mindre sindsyg i få minutter. Han voldtog mig og blev ved med skrige jeg sku elske ham. Han stoppede da han opdagede det han gjorde da sindsygen "dampede over"
har ingen fortalt om det med min ex. kun min nuværende kæreste der støtter mig.
men er begyndt at være bange. Bange for dem. bange for blive brugt for 4 gang. Kan ik tåle mere.
Er stoppet med skære i mig. men har så meget lyst til bar gi mig selv smerte. men min kæreste hjælper. tør ik sige nået til nogen. vil ik... jeg har det ik dårligt nok til sku brokke mig. jeg er en svag pisser der ik kan stop være trist. hvorfor ska jeg tude når andre der mister nogen til døden ik gør. ka bar ik tåle fler ting.!
ham fyren der truede mig. han blir ved. han klemmer alt ud af mig. han vil nu ha sex for ik slå nogen ihjel. har sagt nej. men han begynder true værre og er bange. han har sagt han pløkker mine forældre hvis jeg ik har sex meed ham 4 gange. har sagt nej for kan aldrig være min kæreste Utro så hellere dø selv..... håber i kan fortælle mig hva der skal til eller om jeg bar piver?.

Den forvirrede

Svar:

Hej den forvirrede
Det lyder meget barskt det du fortæller, og du piver bestemt ikke!

Du fortæller både om at være blevet misbrugt, voldtaget og at du nu bliver truet til at have sex med en fyr. Det er meget forkert af den fyr, at true dig til at have sex med ham. Det er dig, og kun dig som bestemmer over din krop.

Det er vigtigt, at du får snakket om alt det her, så du kan få hjælp. Og så du kan finde nogen, som kan beskytte dig mod dem, som truer dig!

Jeg vil anbefale dig at logge på chatrådgivningen, hvor du anonymt kan chatte med en rådgiver. Sammen kan I måske finde frem til en voksen du kan snakke med. En som kan hjælpe dig og beskytte dig.

Jeg håber, at du finder en voksen som kan hjælpe dig, eller at du logger på chatten, så du kan få hjælp.

Mange tanker
Marianne