Hjælp!

brevkassespørgsmål

Hjælp!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej, Jeg er en dreng på 14år!

Jeg lever et helt normalt teenage-drenge liv. Jeg er måske lidt for vild med Porno, det er ved at tage overmig. Jeg kan godt lide det, men Jeg var begyndt at gemme links til de bedste porno videoer på min iPad, men idag tog min bror den med i skole "Han er 17" uden at spørge mig. Da han kom hjem så han på mig og grinte heletiden nå jeg var i det samme rum so ham, og det skal lige siges at nogle af videoerne er ret klamme det er sådan noget jeg ikke tænder på, men når jeg bliver liderlig søger jeg på det.

så mine spørgsmål er: Er det normalt at man finder klamme ting når man er liderlig?

2. Hvad skal jeg gøre med min bror, jeg ved godt at han er min bror og jeg elsker ham, men han kan godt være strid :s

Hilsen den uheldige dreng.

Svar:

Hej med dig...

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi der hører det mere til og du kan finde dit svar der, inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål