hey har et spørgesmål
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
jeg er vild forælsket i en vild sød og lækker tøzz jeg vil gerne være sammen med hende men hun lader som om jeg ikke er der
hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig
Hvor er det dejligt for dig, at du er forelsket i en sød pige.
At være 12 år og forelsket kan både være dejligt og svært. Det kan specielt være svært, hvis man ikke ved hvordan den anden person føler for en.
Du skriver, at hun lader som om, at du ikke er der. Det kan der være forskellige grunde til. Det kan være at hun er genert og ikke ved, hvad hun skal sige til dig. Det kan også være at hun ikke ved, hvad du synes om hende, eller at hun måske har en anden kæreste.
Du spørger om, hvad du skal gøre. En idé kunne være at snakke med hende, sige ”hej” til hende næste gang du møder hende. Måske finde ud af, om I har nogle fælles interesser, så i kan snakke om det.
På den måde kan du finde ud af, om hun kan lide dig, og om hun måske har lyst til at I skal være sammen.
Jeg håber, at mit svar kunne hjælpe dig.
Held og lykke
Hilsen Denise.