hej vi er to drenge der har brug for hjælp

brevkassespørgsmål

hej vi er to drenge der har brug for hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej jeg har procjekt opgave om skizofreni og vi ville høre om i kunne hjælpe os lidt, for vi har nogle spørsmål som vi gerne vil have svar på.

Svar:

Hej med jer.
Vi er i Cyberhus ikke uddannet til at besvare spørgsmål om skizofreni, men den læge som vi har i Cyberhus har følgende forslag til steder, hvor I kan søge mere information

Søger man på ordet "skizofreni"
www.google.com får man bl.a. følgende
udemærkede links:
www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/skizofreni.htm
www.netpsykiater.dk/HTMsgd/skizofreni.htm
da.wikipedia.org/wiki/Skizofreni
www.psyknet.dk/Forside/Psykiske_lidelser/skizofreni.htm
www.skizofreni.info/

Det kan godt være, at noget af det er lidt for svært.
Ellers er der med stor sandsynlighed også gode bøger at finde på biblioteket.
Måske kunne I også forsøge at kontakte en psykiatrisk afdeling eller jeres læge for at høre, om de har noget materiale I kan få.

God arbejdslyst med opgaven.
Hilsen Denise