hej vi er to drenge der har brug for hjælp
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej jeg har procjekt opgave om skizofreni og vi ville høre om i kunne hjælpe os lidt, for vi har nogle spørsmål som vi gerne vil have svar på.

Svar:
Hej med jer.
Vi er i Cyberhus ikke uddannet til at besvare spørgsmål om skizofreni, men den læge som vi har i Cyberhus har følgende forslag til steder, hvor I kan søge mere information
Søger man på ordet "skizofreni"
www.google.com får man bl.a. følgende
udemærkede links:
www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/skizofreni.htm
www.netpsykiater.dk/HTMsgd/skizofreni.htm
da.wikipedia.org/wiki/Skizofreni
www.psyknet.dk/Forside/Psykiske_lidelser/skizofreni.htm
www.skizofreni.info/
Det kan godt være, at noget af det er lidt for svært.
Ellers er der med stor sandsynlighed også gode bøger at finde på biblioteket.
Måske kunne I også forsøge at kontakte en psykiatrisk afdeling eller jeres læge for at høre, om de har noget materiale I kan få.
God arbejdslyst med opgaven.
Hilsen Denise